1 kwietnia 2013

Prima aprilis!*-*

No hejo ;)
Jak tam? zostaliście polani albo wkręceni?;)
Mnie moja sis wkręciła , że ładnie dziś wyglądam;DD a już mi się miło zrobiło -,-
polana nie byłam, ale prawie wrzucona w zaspę, a to prawie to samo;P
a tak to dzień zleciał przed kompem na bramce sms:P nie wiem co się stało i dlaczego ale nie dochodzą eski do mojego Księcia i muszę pisać z bramy.. buuu..

Muszę powiedzieć, że się wkopałam z tym "Kwietniem w obiektywie";), BO zostawiłam ładowarkę od aparatu w internacie;) a wracam tam dopiero 8.04. ;D ale daamy radęę!
W środę wyruszam do Zakopanego, więc jestem skazana na fotki z telefonu, choć nie jadę tam w celach rekreacyjnych i nienawidzę tego miasta, ale fotki stamtąd robią wrażenie;)
Tak więc czeka mnie wizyta w klinice kręgosłupów i ustalenie terminu operacji od razu- luff it </3  :(

Wracając do projektu to Kwiecień kojarzy się z wiosną;) a tu zima;)  takie tam urozmaicenie, snieg wiosną;) że tak powiem- piękna zima tej wiosny, prawda?:P

Koniec tych świąt.. wreeeszcie;)  Wielkanoc dla mnie nie ma swojego kliamatu, nie wiem jak Wy, ale ja jakoś nie przepadam za tymi świętami. Skojarzenia z Wielkanocą -koniec postu, imprezki i wolne od szkoły ;D ..

Chciałam wyłączyć ta cholerną muzykę z bloga, ale to wyższa filozofia;) muszę pokombinować:D Przepraszam Was za nią, tez mnie już drażni;))


W ostatniej notce wspominałam o tajemniczym konkursie;)
Mówiłam o I wyborach miss Polski na wózku. Pomysł sam w sobie jest super dla dziewczyn, które uwielbiają kruszyć stereotypy. Poza tym to może być ciekawa przygoda, dobra zabawa, nowi ludzie, nowe doświadczenia:) like it.!
Wysłałam formularz zgłoszeniowy, więc trzymajcie kciuki!;)
Oto pierwsza fotka do projektu:

Jak już wspominałam, zamierzam pisać codziennie, zobaczymy co z tego wyjdzie;) (w końcu Toudi będzie miał co czytać wieczorami;P;))
Także do jutra;*

8 komentarzy:

  1. ooo widzę, że już się spiknęłaś z Toudim:D Przykro mi jest, że się dowiaduje takie rzeczy z Twojego bloga. Chciałabym z Tobą wreszcie pogadać, bo muszę Ci coś powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pasek mogę Ci wyłączyć. Ewentualnie wejdź w układ i usuń gadżet "HTML/JavaScript".

      Usuń
    2. Właśnie odczytałam od Ciebie komentarz. Bo Ciebie jest trudno złapać. Jak siedzisz na necie, to przecież nie zaszkodzi zagadać!:P Opowiem na priv co i jak ;)

      Usuń
    3. Wolałam od Ciebie się tylko dowiedzieć:*

      Usuń
  2. trzymam kciuki! powodzenia :)
    ja myślę, że wszyscy myśleli, że zostaną podwójnie polani i wkręceni i popadli w paranoję... ja z tego wyszłam suchą stopą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się wkopalam:D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł z tymi wyborami, oczywiście kibicuję z całych sił :)

    No i w końcu będę miał co czytać ;)

    OdpowiedzUsuń