3 czerwca 2011

Nadrabiam, nadrabiam:)

Hey. no więc.. jestem po Matuurce.
Niie ma się czym chwalic alee..
usty polski 18/20
ustny ang. 9/20 - masakra. ale zalamana jestem tym agielskim ze masakra, bo wiem ze potrafie  wiecej.. ale mialam złe podejscie przed egzaminem z pewnych powodow ..
No i własnie matma mi wgl nie poszla, na matmie miaalam takie jazdy z  Asiaczkiem:) siedziala w 1 lawce ja w 2 i zaczelysmy gadac juz z nudow :P bo i tak nic nie umialysmy :P:P  no i tak to mniej wiecej wygladalo:P bo o szczegolach nie bd tu pisac:P na poczatku to wgl siedzialysmy z łbami w kartce i sie brechtalysmy:P arkuszem sie zaslanialysmy:P ja to sie poplakalam na tej lawce ze smiechu:P jeszcze musialam sie powstrzymywac zeby nie buchnac na glos smiechem i juz sie dusilam prawie:) nie Asia:D? matmy nie zapomne:D
.. moze ją poprawie w sierpniu, ale narazie i tak matura nie jest mi potrzebna.. mam inne plany o których wlasnie mam zamiar wspomniec:)
hmm.. więc to juz jest niemalże pewne ze ide do CKiR.. Szkola Policealna w Konstancinie .. sa dwa kierunki tam - ekonomia i informatyka.. wolalabym bardziej informatyczke:) mimo tego ze ani to ani to nie jest mi tak jakos bliskie.. ani ciekawe;] no ale przynajmniej bd miala zawodzik jakis:P no i zaocznie w tym samym czasie do szkoly policealnej w Piotrkowie :)- kosmetyka..
co 2 tygodnie w weekendy mam zajecia wiec nie bedzie tak zle:) damy rade:) no .
poza tym robie w wakacje prawko :) i jeszcze chyba jakis kurs wizazu:) :) no wiec bedzie aktywnie aktywnie:P

mam zamiar wziac sie w CKiR za rahabilitacje tak intensywnie:) dlatego tez tm ide:) hmm  zobaczymy jak to tam bedzie:)  no i moze cos z tym moim nieszczesnym tancem wykombinuje:P mam wizytowki od roznych  szkol tanca:P.. zobaczymy :P najbardziej interesuje mnie etiuda:) i swing dueat w łomiankach:P
co do wakacji  to jak juz mowilam ten kurs bd miala w wakacje nie wiem jak to tam bedzie.. no i prawko tez w wakacje:) moze po odebraniu wynikow z maturek Asia wpadnie do mnie na chwilke:) .. damy rade:)

bedzie milo:P generalnie wszystko kwitnie;]
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz