8 lipca 2011

Powrocik:)


ey hey :)..
 znowu zerwalam postanowienie, bo obiecalam sobie ze w kazdym mies bedzie jakas notka, a w czerwcu chyba jedak jej nie bylo..:P tak juz pod koniec czerwca nie dawalo mi to spokoju ze az sb mysle- napisze:D no ale zalatana ta koncowka byla ii niestety.. nie zdazylam:) hmm.. Plasiam:)

No wiec. Po maturkach dostaalam piesunia- Yorka.. :) sliczny maly slodki niewinny i w dodatku taki zminiaturowany rasowo:D no boski:P a jak patrzy to juz wgl rozwala spojrzeniem:P takie niewiniątko slodziutkie.. tzn opisalam narazie wyglad:P bo w rzeczywistosci to taki rozrabiaka i zaczepa ze yhh:P jak to ktos ladnie nazwal, 'PIES ZACZEPNO-OBRONNY- on zaczepia ,Ty go bronisz' xD no wiec to mniej wiecej tak wszystko wyglada. Teoretycznie ma na imie Tweety:
`Ooo biedny mały kotecek.. psycepił się do firanki xD`  i tez tak pewnie mysli jak kot przed nim wieje zeby dac mu satysfakcje ze w koncu ktos sie go boi:D.. no a praktycznie mowią wszyscy na niego Piupiu :) przez to ze  byl taki malutki jak szklaneczka i nie mogl nigdze wejsc a wszedzie chcial:P i piszczal zeby go wsadzic:D i zostal Piupiusiem xC no a tutaj oryginal tego byczkaa :

. . . :) tu tez niewiniątko, bo spioszka zaliczyl:P.

Noo i bylam ostatnio w Bieszczadach ,gdyz mialam tam WESELE:p no i bylo smiesznie fajnie milo i sympatycznie:D przytylam:P heh  caly tydzien jazz w sumie:P i pozniej jeszcze 8nastka i tez jazz.. :P wrocilismy z bieszczad w czwartek. w piatek wyniki matur sobota 8nastka:P.. zostaly wspomnienia zdjecia i piosenka w pamieci
"i znowu nieprzespana noc,
i znowu zmarnowany dzien,
czas zycia krotki- napijemy się wódki:P "
od wesela do 8nastki nie schodzilismy z tego kawalka:D
Z maturkami bylo tak jak mowilam:P maty nie zaliczylam, ale zbytnio sie tym nie rozczarowalam bo wiedzialam ze tak bedzie.. a juz mamy plana na poprawke w sierpniu z moja Asiunia wiec sie musiii udac!:D damy rade:D zawsze dajemy:) no tylko na maturze z maty nie pomyslalysmy:D hhe no ale co tam:P pzdr Asku:P

dostalam sie do szkoly w KNC w tym CKiR:P mam sie pojawic pod koniec sierpniaa:) no i jeszcze musze złozyc papiery do Tebu w Piotrkowie na te zaoczne filozofie:D tzn no wlansie.. mam problemik z tym wlasnie .. nie wiem czy isc na kosmetyke skoro na warsztatachh( o ktorych napisze nizej) mam kurs wizazu i stylizacji paznokci:P troszki to dziwne dla mnie.. w tebie jest jeszcze kierunek dekorator wnetrz albo architektura ogrodow albo stylista .. ii w sumie poszlabym na ktorys z tych kieruunkow tylko ze akurat w tej filii w piotrkowie raczej nie otworzą takiego kierunku.. musialabym do łodzi.. i nie wiem co zrobic teraz.. doradzajcie:P
isc do lodzi czy zostac bblizej przy kierunku ktory mnie srdnio interesuje..?

tylko ze mmmam jeszcze taka rozkminke bo bede wracac z KNC co 2 tyg ... a to oznacza ze nie bede miala za duzo czasu tez przez to szkole a dojazdy do łodzi zajma wieecej czasu.. wiec nie wiem cio teraz.. i obota i niedziela 50 km.. w sumie..? lipa troche tzn bu:D w dwie dtr to 100 km na dzien. :D nie wiem.. musze to przedyskitowac z mamuska moja wszechwiedzaca i wszechmogaca:D i kochana:D :)

no to warsztaty teraz:D
uczeszczam na takie zajecia w sumie podnoszace kwalifikacje.. bo jest kilka kursow  o roznym rodzaju.. narazie bylam na doradztwie zawodowym:P i sie troche zzawiodlam bo myslalam ze to bd dla ludzi w moim wieku:Pa  tu sie okazalo ze zonk:D  bylo pelno ludzi po 50 :D wiekszosc alkoholikow xD masakra :) i sie zastanawialam co ja tam wgl robie:D
no aleee:D bywa i tak:P jeszcze tylko jedne zajecia z doradca w grupie:) reszta bedzie indywidualna albo warsztaty z florystyki :D wiec chyba Ci starsi panowie nie beda tam uczeszczac :D heh taka mam nadzieje :P a jeszcze 2 h to jakos zdzierżę:D no :P i tak to wyglada..

jeszcze jade na  jakis turnusik taki 5dniowy:P iii pozniej na poczatku wrzesnia chyba na 2 tyg tylko na tamten nie wiem czy jade bo mam juz szkole od wrzesnia wiec raczej sobie daruje:D ale tak mi sie nie chce z tymi staruszkami wszystkimi;p jeden mlodziutki chlopczyk tylko jest:D heh a reszta troszki nie nasze pokolenie:D no ale bywa:D jezzu niewazne bo az jestem wkurzona jak o tym pisze xD

no aa:D poprawie sobie humorek:P bo wpada do mnie Karinka Karinka Karinka maja:D :P za niecale 1,5 tyg:P ah ah:D bedzie jazda:D  juz mamy troszke planow:D ahh:) jak ja Jej dawno nie widzialam..:P

Jeszcze co do Basiaczka- Kocie no nie zalamuj mi sie ! glowa do gory i nie poddawaj sie.. nie kazdemu musi sie podobac Twoj styl bycia.. Olej tych ktorzy tego nie akceptuja.. po prostu traktuj jak powietrze bo jakby tylko nie akceptowali, nie byliby zmuszeni do mowieia tego bo pewnie nie Ty jedna im nie odpowiadasz a pewnie nie wszystkim to mowia.. Moze zazdroszcza Ci czegosc.. skoro nadal sa Tb zainteresowani :* Kocham :* i pamietaj ze jestes meeega wartosciowa dziewczyna.. zauwaz i docen to w koncu!

Planuje cos kolo 4 sierpnia zrobic 9nastke bo 8nastki dla znajomych nie bylo wiec raczej trzeba to nadrobic:P  chetni na imprezke:P?

Pozdrówka dla wszystkich:*  postaram sie pisac czesciej:P w koncu sa wakacje:P

fotka, stara aale:) zeby nie bylo;p dawno nic nie dawalam:P

 z siostrzczka:) wesele;P






:) nic nowego ciekawego juz na tym kompie nie mam.. no chyba ze z 8nastki jeszcze ale to innym razem;p :P pa;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz